Pobierz formularz reklamacyjny klikając tutaj:
Przed zgłoszeniem reklamacji oceń stan produktu i upewnij się, że wady nie wynikają z niewłaściwego użytkowania lub pielęgnacji.
Chcielibyśmy uwzględnić wszystkie reklamacje, jednak w niektórych przypadkach nie możemy tego zrobić. Musimy mieć realne przesłanki świadczące o nieprawidłowościach wynikających z winy producenta.
Instrukcja
- Pobierz formularz reklamacji powyżej i wypełnij go.
- Umieść w paczce: wypełniony formularz reklamacji, kartę gwarancyjną (jeśli dotyczy) oraz przygotowany produkt.
- Nadaj paczkę na adres: MADOMI Centrum Komunijne, ul.Wierzbowa 12A, 42-216 Częstochowa
Jeżeli reklamujesz więcej produktów, umieść je w jednym opakowaniu zbiorczym. Pamiętaj, aby do każdego produktu dołączyć osobny formularz reklamacji.
Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od jej złożenia.
PLATFORMA ODR
Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r., udostępniamy łącze elektroniczne do platformy ODR: ec.europa.eu/odr Platforma ODR stanowi m. in. źródło informacji na temat form pozasądowego rozstrzygania sporów mogących powstać pomiędzy przedsiębiorcami i konsumentami. Niezależnie przypominamy, że adres poczty elektronicznej, pod którym mogą się Państwo z nami kontaktować pod adresem e-mail: sklep@komunia.pl